ILoveIslam

0 0000 komen post KucingHitam
Asalamualikum...
Hari ini admin nk share perkataan yg kita selalu gunakan
Dan berserta dengan Maknanya

✔ Innalillahiwainnailairojiu'n ▬ ► Aku diuji lagi YA ALLAH,

✔ Subhanallah ▬ ► UJIAN apa yang KAU berikan ini,

✔ MasyaALLAH ▬ ► mengapa aku mempersoalkan TAKDIRMU lagi,

✔ Astaghfirullahaa'zim ▬ ► Maafkan aku Ya Allah aku pertikaikan KEKUASAANMU,

✔ Allahhuakhbar ▬ ► kuatkan HATI nuraniku hadapi semua ini dalam menggapai REDHAMU,

✔ Alhamdulillah ▬ ► ku tahu selepas ini ada HIKMAH kebahagiaan PEMBERIANMU

TAKAN ADMIN NK SHARE TUTORIAL JE KAN,BOSANKAN  XDE SAPE NK BACE....
MAKLUMLAH FOLLOWER CKIT HUHUHUHUH

MEH FOLLOW BLOG SAYA :3

0 0000 komen post KucingHitam:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda!!...

 

©Copyright 2011 Kucinghitam | TNB